واقعا که
&&&سـتارگـان تـنیس&&&
ما غذا میخوریم که زندگی کنیم اونا زندگی میکنن تا غذا بخورن

بچه ها واقعا ناراحتم کردید

 

من زحمت میکشم رمان میزارم

 

شما حتی نظرم نمیدید

 

اگه اینجویه

 

منم مثل مرلی میرم تا یک ماهم  نمیام



نظرات شما عزیزان:

هایجین
ساعت0:29---21 بهمن 1394
اممم. میگم آجی توجه کردی از وقتی مرلی رفته وب خیلی بی نظر شده؟؟؟؟دلم واسش تنگیده. دوست دارم زودتر بیاد و باهم سه تایی چت کنیم. خیلی خوب میشه. مگه نه؟؟؟؟
پاسخ:اره بی نظر شده ولی من عادت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 بهمن 1394برچسب:بد جنسا نظر بدید,
ارسال توسط رومینا ایچیزن

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







&&&سـتارگـان تـنیس&&&